Poprvé v sushi baru

V den mých narozenin jsem si splnila další přání – návštěvu susi baru. Sushi už jsem v Japonsku jedla několikrát, ale nikdy jsem nebyla v klasickém baru s pojízdným pásem, takže jsem byla naprosto nadšená, že na moje narozeniny jdeme s kamarádkami právě do sushi baru.

Obvyklá situace – v Japonsku je moc lidí a málo místa, takže jako v Česku na poště, bereme si pořadové číslo a čekáme na volný stůl.1497099642465.jpg

Po půl hodině jsme dostaly stůl a hladové jsme se vrhly na objednávání pomocí tabletu, vyťukaly jsme objednávku a při čekání jsme si udělali typický zelený čaj z pudrového zeleného čaje. Za pár minut náš tablet znělkou oznámil, že naše objednávka přijíždí.

Ještě jsme ani nedojedly a už jsme si objednávaly další.

19511748_1580415995303837_246799751_n

Po půl hodině už nebylo místo na talířky, tak jsme začali skládat komínky. Výběr byl neskutečně velký. Myslím, že by si vybral každý, i ten kdo není není fanouškem sushi a nemá rád syrové ryby. V sushi baru nabízeli i spoustu variant s tepelně upravenými rybami a mořskými plody. Vyzkoušela jsem nejrůznější typy sushi a musím říct, že mi chutnaly úplně všechny.

Nakonec jsme se dopracovaly ke dvěma slušně velkým komínkům talířků. Přes tablet jsme zavolali obsluhu, ta přišla, spočítala talířky a vystavila účet.

19458050_1580416008637169_371286853_n

Byl to skvělý zážitek a už se těším na příští návštěvu sushi baru. Jen je potřeba jít mimo rušné hodiny, protože jinak je čekání na stůl moc dlouhé. Už jsme kvůli dlouhým frontám nešli na sushi nejméně dvakrát, tak snad to ještě aspoň jednou stihneme než odjedu.

Mimochodem k narozeninám jsem si koupila dárek sama pro sebe, a sice letenku do Jižní Korei. Takže v příštím příspěvku se můžete těšit na fotky a zážitky z Jižní Korei. Mějte se krásně a ahoj!

Leave a Reply

