Co se dělo v posledních dnech…

Před týdnem jsem byla v polovině nového příspěvku, když v tom se mi přestala nabíjet baterka od notebooku. V elektronice se nevyznám, ale nejspíš zkratovala nabíječka, protože chvíli prskala a pak i smrděla spáleninou. Takže jsem byla bez notebooku těsně před tím než začala škola 😀 To bych, ale nebyla já, abych si neporadila 😀 Druhý den jsem se vydala do centra Machidy, kde jsem obletěla snad všechny elektra, ale vhodnou nabíječku jsem nenašla. Při mém štěstí celé tři dny pršelo, takže jsem lítala v dešti, ale i přesto jsem zůstala odhodlaná nabíječku sehnat. Třetí den jsem jela do jiného centra a nabíječku našla.

Původní příspěvek byl věnovaný poslednímu dni orientačního týdne (pátek 7. 4. 2017). Měli jsme nácvik krizových situací během katastrof jako je zemětřesení a tsunami. Všichni říkají, že zemětřesení je tady časté, ale já ještě pořád čekám na můj první zážitek. No před pár dny jsem zjistila, že od mého příjezdu už byly 3 menší zemětřesení, ale já jsem je všechny prospala, a to jsem si myslela, že mám lehký spánek 😀

Ve středu už nám začala škola, takže už budu mít volné jen víkendy. Tento víkend bylo krásné počasí, tak jsme jeli do Jokohamy a dnes jsem přišla z výšlapu na horu Takao. Nohy mě bolí a jsem unavená, ale vaří se mi večeře, tak mám chvíli čas psát.

Pár fotek z cvičení. Poprvé jsem si vyzkoušela hasičák a simulátor zemětřesení.

Fotky z výletu do Jokohamy.

Čínské město v Jokohamě.

Oběd a návštěva zábavního parku.

Dnešní výšlap na horu Takao a sushi piknik v lese. Na prvním obrázku jde vidět i hora Fudži pokrytá sněhem (mezi stromy).

IMG_20170416_121652IMG_20170416_133342.jpg

Už pomalu spím a ještě se mám učit japonštinu na zítřejší test, takže už končím 🙂 Mějte se hezky a já se zase ozvu 🙂 Příště už snad budu mít více času, abych sem mohla přidávat příspěvky průběžně. Ahoj!

Leave a Reply

