Výlet do Machidy

Počasí nám dnes moc nepřálo, ale i tak nás neodradilo od menšího výletu do středu města Machida. Rozdělili jsme se do menších skupinek a začali s průzkumem japonských obchůdků, heren a zábavních center a všelijakých uliček. Nakonec jsme si dali společný oběd v restauraci specializované na nudle a jeli zpátky na kolej.

Úplně jsem zapomněla fotit, takže z města mám jen tuto fotku 😦

IMG_20170401_123423

Zábavní centra a herny, kde se baví lidé všech věkových kategorií.

Udělali jsme si pár fotek ve fotobudce. Od našich se liší tím, že jsou rozdělené na dvě části. První je určená na pořízení fotky a druhá na jejich úpravu. Na přirozenost se tady nehraje, čím větší oči a růžovější rty, tím lepší fotka 😀

IMG_20170401_150708.jpg

Následoval oběd a pro mě další výzva…

Dalo by se říct, že hůlky už ovládám na tolik, abych se slušně najedla, ale správné pojídání nudlí je kapitola sama o sobě. Každý správný Japonec jí nudle hůlkami a hlasitě u toho srká. Teorii jsem měla zmáknutou, teď přišla chvíle vyzkoušet si to naostro. První pokus nedopadl zrovna nejlépe, při srkání se moje nudle odmítaly posouvat vzhůru a sváděly se mnou nevyrovnaný boj, takže kapky lítaly všude kolem misky. Raději jsem je dojedla bez srkání 😀

Z obchodu jsem si domů donesla tyčinky KitKat. Už od doby, kdy jsem zjistila, že pojedu do Japonska jsem se na tohle těšila. Věděli jste, že v Japonsku je přes 200 různých příchutí KitKatu? Pokud započítám i limitované edice, dostaneme se k číslu vyššímu než 300 různých příchutí! Kitkat má v Tokiu dokonce vlastní obchod, kde se prodává pouze KitKat nejrůznějších příchutí. A jaký jsem si donesla domů já? Možná Vám napoví fotka 🙂

IMG_20170401_144529

Je to zelený čaj 😀

Leave a Reply

