Tak už je to tady…

Od mého příjezdu do Japonska jsem pořád v jednom kole, ale prvotní snahy o zajištění všeho potřebného, se konečně začínají vyplácet, a tak se už vše zklidňuje a dokonce si začínám zvykat na nový časový režim (je tady o 7 hodin více oproti Česku). Nejvíce mě potrápila instalace Japonského wifi routeru, ale včera se mi router podařilo zprovoznit, a tak už můžu být více aktivní a přidávat nové fotky a zážitky.

Naše cesta začala odjezdem do Varšavy odkud jsme pokračovaly do mého oblíbeného Istanbulu.

IMG_20170324_071625

IMG-20170330-WA0028

Istanbul byla naše přestupní stanice, původně jsme měly čekat asi 9 hodin na letišti, ale brácha mého přítele, nás z letiště vyzvedl a jeli jsme společně na večeři a procházku podél moře. Na večeři jsme si dali Lahmacun, který nám s Niky strašně moc chyběl 😀 Byla to moc fajn zastávka a na chvíli jsme úplně zapomněly, že jsme vlastně na cestě do Tokia.

IMG-20170325-WA0006

Z Istanbulu do Tokia jsme po 11 hodinách letu přiletěly v 20:00 (japonského času). Už po prvních minutách na letišti jsme si začaly všímat rozdílné kultury. Nově přijíždějící turisty zdravil zaměstnanec letiště. Všichni Japonci někam pobíhali, jakoby chtěli ušetřit každou vteřinu (neumím si představit, že by takhle někdo běhal v Česku během pracovní doby :D),  pořád se ukláněli a všechny turisty naváděli k pasové kontrole. Jakmile se uvolnilo místo u okénka, ihned vyrazil jiný zaměstnanec a běžel, aby mohl dalšího turistu dovést až k určenému místu.

Na letišti jsme byly moc brzy (letenky na dřívější přílet byly levnější), a tak jsme čekaly do druhého dne na letišti. Našly jsme si pěkný koutek, který měl blízko pítka na vodu, záchody a dokonce i televizi, takže vše co jsme k přečkání noci potřebovaly 😀 Měly jsme obavy, aby nás nikdo z letiště nepřišel vyhodit, ale čím více se stmívalo, tím více přicházelo k našemu místu turistů, kteří měli evidentně stejný plán jako my. Kolem 23:30 se letiště zhaslo a všude byl klid a tma, jenom ochranka procházela v pravidelných intervalech na obhlídku, ale na spící lidi nic nenamítala. Tady je fotka našeho malého obýváku 😀

img_00001086

Ráno jsme se vzbudily trošku odpočaté, ale i tak bychom daly přednost normální posteli. Zbývalo pár hodin do vyzvednutí, tak jsme si vypůjčily vozík a procházely se po letišti.
IMG-20170330-WA0026

První setkání s vyspělou technologií 😀

IMG_20170325_223112

Po vyzvednutí nás zavezli na hotel, kde jsme si daly večeři a ráno snídani bufetovou formou. Vůbec jsme nevěděly co si vybrat, tolik neznámých jídel pohromadě už jsem dlouho neviděla, některé byly skvělé, ale jména už si nepamatuji. Tady je ještě fotka hotelového pokoje.
IMG_20170326_152601

Ráno nás nepříjemně překvapil sníh.

IMG_20170327_074148.jpg

Na snídani jsem narazila na japonské kvašené fazolky なっとう (natto). Vypadalo to hrozně, táhlo se to jako nějaký sliz a smrdělo to, ale prý je to zdravé, tak jsem to snědla 😀 No, příště už se jim budu vyhýbat 😀 Niky říkala, že to chutná jako hořké prášky v nemocnici a musím s ní souhlasit, ale poctivě jsem to dojedla 😀

IMG_20170327_071539IMG_20170327_071629IMG_20170327_071625 – kopie

Z hotelu všechny studenty přepravili na univerzitu, kde nás přivítali společným obědem a poté jsme jeli na koleje. Kufry nám přepravili nákladními auty, a tak jsme si je jen vyzvedli a zanesli na pokoj. Přikládám fotku oběda.

IMG_20170327_123848

A tady už jsou fotky z mého pokoje. Každý pokoj je pro jednoho studenta, kde má k dispozici vlastní koupelnu a mini  kuchyňku.

Tady jsou fotky koleje z venčí.

Na kolejích se jde připojit k internetu pouze přes kabel nebo wifi router, který jsme si museli sami zajistit. Připojení přes kabel mi nefungovalo, tak jsem jela koupit wifi router a zároveň jsem si udělala výlet do většího centra.
hdr

Router jsem sehnala, ale další výzva byla ho správně nastavit. Manuál byl samozřejmě celý japonsky, ale po pár hodinovém boji jsem to zvládla a já jsem konečně online! 🙂 Tak se mějte hezky a zase někdy příště 🙂IMG_20170329_191058...jpg

Leave a Reply

